Monday, April 18, 2011

Semua Orang Dah Gila???

Baru2 ni, sedang aku melepak di kotaraya, terpandang plak aku kat sepasang burung cinta. tak paham? alaa yang mat saleh kata "lovebird" tu. haha. Aku memula buat bodoh je tapi tetiba je tertarik nak tengok. Jangan salah paham doh, aku bukan usha awek orang mahupun boyfriend  orang. Aku tertarik dengan keadaan pasangan tu sendiri.

Kenapa aku kata mcm tu? sebab aku tengok pompuan tu punya lah ayu bertudung, baju lengan panjang, skirt labuh. kira macam tutup aurat habis la. tapi bila tengok balak dia. Mak datok! dengan short, gelang kaki, rantai besar dah mcm rantai superbike, bergelang, rambut perang cacak2, dengan bersubang siap. Aku dah pelik gila dah. tak padan langsung sumpah tak padan. Dalam hati aku "macam ni punye kapel pun wujud ke? Dunia-dunia"


Padan Tak Dua Insan Ni? HAHA. Tapi Tak impossible untuk Kapel. Gila Kan?

Pikiran aku melayang plak teringat masa aku terserempak dengan kapel yang juga pelik. Aku tengok balak dia punya lah nerd je, muka pun agak mcm skema2 lahh.. tapi yang dok berlenggang lenggok sebelah dia tu awek hot lagi seksi, skirt pendek betul, baju pulak sleveless terbaik. perghh dalam hati aku " mcm mne lah awek hot mcm ni boleh sangkut ngan mamat ni?" tapi it lah dunia, penuh dengan ketidakadilan. haha. biarlah, dah itu rezeki mamat tu. maybe dia ada kelebihan terpendam.
                                                                                                                   
haa kalau macam ni punya Nerd ada awek hot lawa gila, 
               jangan terkejut lah. Tak Impossible.


Pernah skali aku tengok wayang. cite agak romantis (well aku layan core pun jiwang ada gak) . seat depan aku ada dua mamat. dua2 taff belaka.. sorang botak sorang rambut panjang. tgh2 layan babak best jiwang x agak, aku tengok yang rambut panjang tu gi lentok kat bahu si botak. fuck apahal ni, hati aku berdetak. lepas tu masuk part lagi jiwang, tangan botak tu kat bahu si rambut panjang. aku dah meremang segala bulu yang ada. then dia start gosok2 plak bahu si rambut panjang. aku terus hilang mood nak tengok cite jiwang tersebut. keluar bodoh je. SIAL. kenapa lah ada manusia gay mcm tu -.-


Yang lesbian x yah cakap lah. awek sumpah lawa x agak, nampak ayu comel lembut sweet semua ada. tapi tengok sebelah dia, minah rambut askar, flat chested, jalan mcm gangster. barua punya pompuan, sekali aku lesing baru tau. ko ingat ko boleh nak jadi lelaki mcm aku ke? dasar manusia x sedar diri. 
Ada jugak Lesbian yang dua2 lawa, macam ni. Haih, rugi lelaki bila awek lawa jadi les

CONCLUSIONNYA KAT SINI, SEMUA ORANG DAH GILA. I REPEAT. GILA -.-

No comments: