Wednesday, February 16, 2011

Okay Masuk Post kedua dahhhh~

Aku buat blog dah lama dah. Then masa aritu aku dah post first post (betul ke ayat ni? haha). Lepas first post tu, KEMALASAN yang amat telah melanda. Rasa mcm bosan pulak la kan nak tulis panjang2. haih..
Tapi takpe, sekarang ni insyaAllah la aku dah nak start menulis dengan konsisten (konon la kan). HAHA. 

Reason utama untuk aku tetiba minat nak tulis blog ni ialah aku rasa macam best pulak tengok blog sorg budak nihh. Seorang budak kecik yang dah besar :DD
tengok blog dia, mcm menarik je kann. jadi meruap2 lah perasaan jeles dalam hati suci aku ni untuk mempunyai seekor blog seperti gerangan si budak kecik itu.

Blog budak kecik itu seronok jugak dibaca. kalau ada yang rasa nak baca, nah klink (klik link) ini : http://cerytakuyh.blogspot.com/
okay NURUL AZYRA, sorry aiman guna nama zyra and promote blog zyra kat sini. Hee~

btw, FINAL EXAM makin lama makin dekat2. kalau la exam tu boleh bypass, dah lama aku bypass. Tapi ape boleh buat kan. dah nasib.... haih..So kepada yang membaca blog ni, rasa2 nak bagi aku semangat, sms kan: aiman <jarak> kata2 semangat dan hantar kpada no saya yang tertera di phonebook anda. (Tak boleh tulis no phone sini, biasa lah,kang peminat kacau2) Hee~

So maybe itu je kot untuk post kali ni. aku tak nak tulis panjang2 sangat lagi sebab belum ada ilham yang mantap dan hebat untuk aku mengarut panjang2. kang tulis2 melalut kang, ramai pulak org kutuk2. kesian aku kang. Apa2 hal pun, nanti post2 seterusnya aku tulis panjang2 laaa (tak janji tauuu) haha. then skrg ni bialah sampai disini dulu. Untuk semua yang membaca hasil tulisan karya aku yang tak seberapa ni.. jutaan terima kasih lahhh especially NURUL AZYRA, yang telah mencetuskan semangat untuk aiman tulis blog. haha. Kalau ada yang tak betul or patut diubah, kekurangan kiri kanan atas bawah, tolong lah tegur yeee?

hastalavista bebeh~

No comments: