Tuesday, May 17, 2011

Sedikit Intro Tanda Kembalinya Aku Ke Dunia Blog

Assalamualaikum semua. dah berzaman jugak rasanya jari aku ni tak menaip apa2 kat blog ni. blog aku mcm berkubur. walaupun aku check stats still ada 19 view la hari ni even aku dah dekat sebulan tak post benda baru. banyak benda jadi yang buat aku asyik2 terhalang untuk menulis post baru.

since last post aku, aku asyik pikir bila aku nak tulis yang baru. kalau ikutkan, nak sangat. tapi ntah kenapa di akhir2 sem haritu, wifi uia buat hal or mungkin laptop aku yang buat hal. tak dapat nak receive signal dengan elok . tak apa, persetankan benda yang dah lepas. 

aku pikir, tak apa lah tak tulis blog, concentrate lah study kejap sebab exam dah dekat kan. selama ni aku tak study so atleast biarlah aku study sebelum exam ni. then aku pikir lah lepas exam ingat nak tulis blog. adik aku pulak admitted to hospital sebab slipdisk. since aku dah start cuti, so aku lah tukang jaga paling setia adik aku kat sana. 10 hari dia kat sana and aku bawak laptop dengan harapan nak tulis blog kat sana. tak boleh pulak wifi slow gila nak mati mcm pesakit nazak. haih. apa boleh buat. main game je lah gunanya laptop aku ni.

tapi sebab hari ni adika ku dah discahrge, insyaAllah kalau tak ada halangan aku akan start balik untuk tulis post2 baru. kepada kauorang yang selalu baca post aku setiap kali aku update, thanks a lot. aku hargai sangat even kauorang baca pun lepas aku promote. haha. tapi aku hargai. seriously. walaupun blog aku ni bukanlah ramai followers and post pun banyak stereotaip and common, tapi aku harap apa yang aku tulis semua ni sedikit sebanyak buat kauorang seronok membaca. 

and kat sini aku nak mengumumkan, AIMANRISHAM kembali ke dunia blog lagi. insyaAllah untuk bertahan. doakan tak ada aral lain yang melintang and menghalang aku lagi lepas ni. Amiin. sekian terima kasih. dan oh, post ni tak ada gambar sebab aku just nak bagitau ni je. Thanks everyone! :)

No comments: